Thursday 21 December 2017

Jak wykonać system transakcyjny w grze minecraft


Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na wieśniaku otworzy GUI, umożliwiając graczowi wymianę z wieśniakiem. Wieśniacy będą składać oferty w oparciu o zawód i karierę, a transakcje będą dokonywane tylko w oparciu o oferowane przez nich oferty. Różne oferty można wyświetlić, naciskając lewy i prawy przycisk obok aktualnie wyświetlanej oferty. Wszystkie oferty obejmują szmaragd jako walutę i pewne przedmioty związane z karierą mieszkańców wioski. Handel umożliwia nabywanie rzadkich przedmiotów. Jest to również jedyna legalna metoda pozyskiwania butelek o zachowaniu w trybie Survival. Interfejs transakcyjny wyświetla 28 transakcji na 1 szmaragd. Różne kariery są przypisane do każdego wieśniaka i są widoczne w GUI handlu. Na przykład, wieśniacy w brązowych szatach mogą być zbieraczami lub rybacy, kowale mogą być zbrojmistrzami lub kowalami z bronią itp. Każdy wieśniak spawnuje z pierwszą warstwą swojej kariery, która obejmuje od 24 początkowych odblokowanych transakcji (tj. Wszyscy pasterze będą mieli tylko dwie opcje, kupowanie nożyc do sprzedaży wełny i sprzedaży). Każda warstwa składa się ze zdefiniowanego zestawu ofert handlowych, a poziomy są takie same dla danej kariery (zobacz tabelę poniżej). Mogą otwierać nowe poziomy, gdy istniejąca oferta jest sprzedawana. Zwróć uwagę, że graficzny GUI musi zostać zamknięty, zanim wieśniak odblokuje nowy poziom. Kiedy to zrobią, otrzymają Regenerację I i zostaną otoczeni przez fioletowe i zielone cząstki przez kilka sekund. Każda kariera ma ustaloną kolejność poziomów i odblokuje tylko skończoną liczbę ofert. Wieśniacy dezaktywują ofertę, jeśli oferta była używana kilka razy. Szansa na dezaktywację oferty jest losowa, ale oferta musi zostać wykorzystana co najmniej 2 razy, zanim kwalifikuje się do dezaktywacji. Po skorzystaniu z oferty 12 razy, gwarantuje się jej dezaktywację. Sprzedaż innej oferty może ponownie aktywować ofertę. Gdy oferta jest wyłączona, czerwony znak X pojawi się w interfejsie handlowym i ma taki sam efekt cząstkowy jak tworzona oferta. Oferta gwarantuje reaktywację dostępnych opcji (i odblokowanie poziomu, jeśli niektóre nie zostały jeszcze odblokowane) po raz pierwszy w obrocie. Przy kolejnych transakcjach będzie to miało tylko 20 szans na dokonanie transakcji. Na przykład, jeśli wieśniak rolny ma handel, który wynosi 8 dyń na 1 szmaragd i jest sprzedawany stos 64 dyń, liczy się to jako 8 prób, przy każdej próbie, mającej 20 szans na reaktywację handlu wieśniakami. Mieszkańcy będą rozróżniać wartości uszkodzeń, więc różne kolory wełny nie mogą zastąpić białej wełny, węgiel nie może być sprzedawany zamiast węgla, a uszkodzone narzędzia nie mogą być przedmiotem handlu w miejsce w pełni naprawionych narzędzi. Dane NBT są jednak ignorowane, więc treść spisanej książki nie ma znaczenia. Pełna lista karier i poziomów znajduje się poniżej: Brown Robed VillagerTrading to mechanika gry, która pozwala graczowi handlować z mieszkańcami NPC. Gracz może kupić przedmioty za pomocą szmaragdów lub użyć przedmiotów do kupienia szmaragdów. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy otworzy interfejs handlowy, który ma jedną lub więcej ofert wieśniaka. Wieśniacy mają różne zawody, które mają wpływ na oferowane przez nich oferty. Kowal sprzedaje jedynie zbroję, narzędzia i broń, a rolnik sprzedaje ci różne artykuły spożywcze i narzędzia. Ceny mieszkańców pytają, są ustawione, choć nie wszyscy mieszkańcy wsi pobierają te same kwoty za te same przedmioty. Jednak mieszkańcy wioski będą generować nowe oferty, które mogą być tą samą pozycją w większych lub mniejszych ilościach z inną ceną. Ale mieszkańcy wioski będą generować nową ofertę tylko wtedy, gdy ostatni przedmiot, który mają w ofercie (artykuł z prawej strony), był już wcześniej wymieniony. Wieśniacy generują tylko nową ofertę, gdy okno handlu jest zamknięte i będą emitować fioletowe cząstki przez kilka sekund. Nowo wygenerowana oferta może być nowym przedmiotem lub przedmiotem, który już sprzedał, co spowoduje nadpisanie starej oferty. Ta nowa oferta może być gorsza, więc może zająć wieki, aby obniżyć swoją cenę do swoich potrzeb. Kowal kupuje: Węgiel: 16-23 za 1 szmaragd Diament: 4-5 za 1 szmaragd Żelazny wlewek: 8-9 za 1 szmaragdowy Sztabka złota: 8-9 za 1 szmaragd Kowal sprzedaje: Diamentowa siekiera: 1 za 9-11 szmaragdów Diamond Hoe: 1 na 7 szmaragdów Diamond Pickaxe: 1 na 10-11 szmaragdów Diamond Spade: 1 na 7 szmaragdów Diamond Sword: 1 na 12-13 szmaragdów Żelazny topór: 1 na 6-7 szmaragdów Iron Hoe: 1 na 4-5 szmaragdów Kilof: 1 na 7-8 szmaragdów Żelazny pik: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Miecz: 1 na 7-10 szmaragdów Żelazny hełm: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Kufel: 1 na 10-13 szmaragdów Żelazne nogi: 1 na 8 -9 szmaragdów Żelazne buty: 1 na 4-5 szmaragdów Hełm łańcuchowy: 1 na 5-6 szmaragdów Łańcuszek Kaseta: 1 na 11-14 szmaragdów Łańcuszkowe nogi: 1 na 9-10 szmaragdów Łańcuszkowe buty: 1 na 5-6 szmaragdów Diamentowy hełm : 1 za 7 szmaragdów Diamond Chestplate: 1 za 16-18 szmaragdów Diamond Legs: 1 za 11-13 szmaragdów Diamond Boots: 1 za 7 szmaragdów Farmer kupuje: Farmer sprzedaje: Bibliotekarzy kupuje: Zarezerwuj: 12-14 za 1 szmaragdowy Papier: 19 -29 za 1 szmaragd Pisemna książka: 1 za 1 eme sztabka złota ralda: 8-9 za 1 szmaragd Bibliotekarz sprzedaje: Kapłan kupuje: sztabki złota: 8-9 za 1 szmaragd Ksiądz sprzedaje: Kapłan również zaczaruje twoje żelazne i diamentowe miecze, topory, kilofy i naszywki na 2-4 szmaragdy na pozycja. Butcher kupuje: Edycja kieszonkowa MATTIS, 33 crafting Crafting to metoda, dzięki której wiele bloków. przybory. a materiały są wykonane w Minecrafcie. Aby coś stworzyć, gracze muszą przenosić przedmioty ze swojego ekwipunku do siatki rzemieślniczej. Dostęp do 22 planszy rzemieślniczych można uzyskać z ekwipunku graczy. Dostęp do siatki 33 jest możliwy przy użyciu (domyślnie: kliknięcie prawym przyciskiem myszy) tabeli tworzenia. W przypadku niektórych przedmiotów rozmieszczenie ich składników na siatce craftingu nie ma znaczenia. Są one powszechnie znane jako bezkształtne przepisy. Na przykład, sfabrykowane oko pająka może mieć swoje składniki w dowolnym miejscu w siatce. uwaga 1 Z drugiej strony wiele ważniejszych lub użytecznych obiektów gry musi mieć swoje składniki umieszczone we właściwych pozycjach względnych na siatce craftingu. Nawet wtedy, pod warunkiem, że zasoby są ułożone poprawnie, przedmiot może być wykonany w dowolny sposób pasujący do siatki. Na przykład przepis 31, na przykład chleb. może być wykonany za pomocą górnego, środkowego lub dolnego rzędu siatki 33, ale nie można go wykonać za pomocą siatki 22, ponieważ musi mieć trzy pozycje. Składniki w kształtowanych recepturach można przesuwać w górę, w dół, w lewo lub w prawo. Można je również odwracać w poziomie. Na przykład, gracze mogą zrobić łuk ze strunami umieszczonymi po prawej, zamiast po lewej stronie. Istnieją przepisy, które nie mogą być w ten sposób przenoszone lub dublowane. Są one powszechnie znane jako ustalone przepisy. uwaga 2 Gracze zawsze mają dostęp do 22 siatki rzemieślniczej z ich ekwipunku, a to może być używane zawsze, gdy ekran zostanie podniesiony. Zawsze można tam tworzyć przepisy kulinarne, które mają co najwyżej 22. Należą do nich drewniane deski. kije. Stoły rzemieślnicze. pochodnie i większość bezkształtnych przepisów. Aby tworzyć przedmioty przy użyciu siatki 33, stwórz stół roboczy, umieść go w dowolnym dogodnym miejscu i kliknij prawym przyciskiem myszy lub wybierz go. Pojawi się wyskakujący ekran z siatką 33, na której gracz może złożyć dowolną recepturę w grze. Na tej wiki, bezkształtne przepisy są oznaczone przez parę splecionych strzałek na grafice stołu craftingu. Ten symbol nie pojawia się w grze. Na tej wiki, stałe przepisy są oznaczone wykrzyknikiem na grafice stołu craftingu. Ten symbol nie pojawia się w grze. Edycja systemu edycji MATTIS lub edycji kieszonkowej w grze Minecraft Pocket Edition. Crafting jest nieco inny i wykorzystuje Minecraft Advanced Touch Interface Interface System, znany również jako system tworzenia craftingu MATTIS. Mimo że wyświetla siatki 22 i 33, elementy już pojawiają się w odpowiednich gniazdach. Na środku ekranu znajduje się lista, która pokazuje przedmioty, które można stworzyć z przedmiotami w ekwipunku gracza. Przedmioty, które można utworzyć, są priorytetowe i wyświetlane jako pierwsze. Jeśli gracz ma niektóre, ale nie wszystkie składniki do stworzenia przedmiotu, te pojawiają się po tych, które mogą być wykonane i są cieniowane. W każdym gnieździe znajduje się liczba oznaczająca ile razy gracz może stworzyć przedmiot z aktualnymi materiałami. Prawa strona ekranu pokazuje siatkę z elementami już umieszczonymi dla wybranego przedmiotu. Pod siatką znajduje się nazwa aktualnie zaznaczonego przedmiotu oraz przycisk używany do ksztaltowania, pokazujący ilość przedmiotu podanego przy tworzeniu. Jeśli nie ma wystarczającej ilości składników do wytworzenia przedmiotu, brakujące składniki są zacienione na siatce. Kiedy ktoś dotknie składnika w siatce, nazwa tego składnika pojawia się nad gorącym pasku. Po lewej stronie siatki tworzenia znajdują się różne karty. Różne karty pokazują różne rzeczy, które można stworzyć. Zakładka Pancerz (Żelazna Kufra) pokazuje różne rodzaje zbroi, które możesz nosić. Karta Crafting (Crafting Table) pokazuje rzeczy, które możesz wykonać, czyli narzędzia lub inne miski. rzeczy, które nie pasują nigdzie indziej. Bloki (blokada brudu) pokazuje zapasy graczy. Gracz ma możliwość skorzystania ze stołu craftingu, aby dać mu więcej możliwości wyboru. Kiedy gracz dotknie stołu craftingowego, MATTIS wyskoczy z opcjami tworzenia. Istnieje możliwość korzystania z kreacji na komputer z systemu Windows 10 Edition (a także wszystkich innych interfejsów z systemu Windows 10). Aby z niego skorzystać, otwórz zaawansowane ustawienia wideo na karcie ustawień wideo, a następnie wybierz profil użytkownika. Następnie powinieneś wybrać klasyczny interfejs użytkownika. System tworzenia konsol Edytuj Edycja konsolowa domyślnie korzysta z uproszczonego systemu tworzenia. Nie korzysta on ze standardowego interfejsu craftingu, ale nadal ma podobieństwa do PC w wersjach 22 i 33, tworząc krzyżówki pomiędzy systemem opartym na PC i systemem MATIZIS Pocket Edition. Interfejs nie wymaga od gracza umieszczania przedmiotów w odpowiednim miejscu w menu tworzenia przedmiotów, ale po prostu wyświetla składniki wymagane do wytworzenia wybranego elementu i pozwala graczowi na tworzenie tego przedmiotu, o ile gracz ma wymagane składniki rzemieślnicze. Stół roboczy zamawia wszystkie przedmioty nadające się do stworzenia w siedmiu kategoriach: Narzędzia wzmacniające broń. Jedzenie. Zbroja. Mechanizmy. Transport. i Dekoracja. Istnieją jeszcze dwie boczne zakładki, które można wykorzystać do tworzenia Bannerów lub Fajerwerków. System craftingu można zmienić, aby używał systemu z wersji komputerowej do wszystkich przepisów, zaznaczając opcję Classic Crafting w menu User Interface w menu opcji. Wersje PlayStation Vita i Wii U nie mają możliwości tworzenia przy użyciu dotyku. Pełna lista receptur Edytuj Aby zaoszczędzić miejsce, niektóre przepisy są animowane (wymaga JavaScript). Bezkształtne receptury są oznaczone za pomocą pary splecionych strzałek na grafice stołu craftingu i ustalonych przepisów z wykrzyknikiem.

No comments:

Post a Comment